piątek, 17 czerwca 2011

Ewa Farna / Lady Gaga / Katy Perry / Chris Brown

Notkę wcześniej pisałam o Ewie i pewna osoba w komentarzu poprosiła mnie o video z DDTvn, gdy Farna śpiewa piosenkę po angielsku.
Oto ona:

Jeszcze znalazłam kilka jej występów podczas których śpiewa piosenki m.in. Rihanny i Katy Perry.


Katy Perry niedawno nagrała nowy teledysk do "LAST FRIDAY NIGHT" do którego zaprosiła Rebbecę Black. Jak dla mnie nowa odsłona Katy jest mega, a do tego z dużym poczuciem humoru a piosenkarka udowadnia, że nie zawsze w klipach trzeba wyglądać zjawiskowo ;) A ona w takiej charakteryzacji i tak jest ładna.


Następna z nowym teledyskiem to Lady Gaga do piosenki The Edge of glory. Sam klip nie jest przepełniony tancerzami, zbytnią charakteryzacją jak to zawsze bywało, teraz nasze oczy cieszy wyłącznie Gaga :) Moim zdaniem taka odmiana wyszła jej na dobre, bo udowodniła, że aby zrobić coś dobrego wystarczy tylko ona.



Za to Chris Brown, który powraca do show-biznesu postanowił do nowej piosenki zaprosić Justina Biebera, który również wystąpił w teledysku. Mi osobiście teledysk bardzo się podoba jednak co do piosenki to jestem sceptycznie nastawiona.

14 komentarzy:

  1. Fajny blog :)

    Zapraszam do mnie :p

    http://rubbiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie :)

    zapraszam : http://marlenakwiatkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham The Edge Of Glory :) Zapraszam do mnie, będę ogromnie wdzięczna za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa niewątpliwie jedna z najbardziej utalentowanych wokalistek

    +zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNY BLOG + OBSERWUJE I LICZĘ NA TO SAMO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Katy Perry mnie mega rozbawiła tym teledyskiem ! ubóstwiam ją!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaje_fajny teledysk Katy Perry.
    Pokochałam tą piosenkę.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Katy Perry coraz lepiej sobie radzi biorąc pod uwage ze zaczynała od piosenek religijnych :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog, zapraszam na mojego, + do obserwowanych ;>
    ja uwielbiam K. Perry ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! Pomogłabyś mi zapromować mojego bloga? Dopiero zaczynam, ale chciałabym aby ktoś śledził moje nowe wpisy, żebym miała motywację do dodawania nowych zdjęć :)Jeśli się zgodzisz obiecuję, że będę polecać Twojego bloga innym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka fanka th ?Skąd jesteś?zapraszam do mnie na www.justinaaas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń