poniedziałek, 6 czerwca 2011

Zdrady.

Na dworze jest strasznie ciepło, wprost upalnie! Uwielbiam taką pogodę, ale tylko wyłącznie wtedy gdy nie muszę iść do szkoły, bo siedzenie w tym miejscu jest drastyczne :D A dzisiaj nie poszłam do szkoły, bo wczoraj miałam gorączkę, ból gardła, głowy i wszystkich kości. Rano jak się obudziłam na szczęście nie czułam innego bólu niż kości. Właśnie jestem na lekach więc mama mówi, że dlatego czuję się zupełnie zdrowa.
Jutro już idę do szkoły. Muszę. Sprawdzian z historii, środa - matma i funkcje trygonometryczne, w czwartek luzik, a w piątek polski i barok. Jeszcze dziś muszę przepisać wypracowanie i trochę je dopracować.
W wakacje jadę do Grecji na kolonię z przyjaciółką i jej chłopakiem. Mam nadzieję, że poznam tam jakiegoś przystojniaka hehe:) I taki mały, wakacyjny "romans".
Przed chwilą poszła ode mnie przyjaciółka, pogadałyśmy trochę, ale zaraz musiała lecieć do domu. Jeszcze zdążyłam poukładać w szafie ciuchy i zamienić zimowe na letnie. Mmm kocham to robić :)

Tak się wczoraj zastanawiałam nad pewną sytuacją. Jest małżeństwo z 16 letnim stażem, mają razem dzieci. I jest drugie małżeństwo w podobnej sytuacji. Kobieta i mężczyzna z obu małżeństw zaczynają zdradzać swoich życiowych partnerów. On jeździ do niej pod nieobecność jej męża, zabiera do hoteli itp. I tak się zastanawiam jak to jest... czy oni rozmawiają na wszystkie normalne tematy, mówią o swoich dzieciach, wspominają swoje dawne czasy czy tylko zrobią co trzeba, a rano czy też za kilka chwil jedno i drugie idzie w swoją stronę...



Uwielbiam piosenkę i teledysk Lady Gagi do "Judas". Mimo iż jestem katoliczką to chrześcijańskie symbole mnie nie rażą. Chociaż z drugiej strony dziwi mnie to, dlaczego artyści "wykorzystują" tylko tę religię, a nie np. Islam. Może dlatego, że się boją konsekwencji, bo wiedzą, że katolicy nic im nie zrobią?
Wiecie może jak nazywa się ten chłopak który udaje Jezusa? Jest mega przystojny!




I równiez jestem pod wrażeniem teledysku Rihanny do "Man down". Fajny, ciekawy klimat, dobry pomysł na piosenkę i klip. Ogólnie Rihanna zachwyca, a jej płyta jest jedną z moich ulubionych, zdecydowanie! :D

3 komentarze:

  1. Hej. Świetny blog! Zapraszam do mnie do obserwatorów i komentatorów:)!

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    Klemcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię obie wokalistki, e tam twój opis "o mnie" kłamie masz dopracowany i ładny blog! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ;)
    Genialny blog :****

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń