poniedziałek, 14 listopada 2011

Droga bez powrotu / Wrong Turn 4 (2011)

Przed chwilą obejrzałam kolejną część filmu "Droga bez powrotu". I jestem w szoku! Strasznie mi się podoba :) To miłe zaskoczenie, ponieważ 4 część nie jest nudniejsza od poprzednich tak jak w innych filmach.
Mniej więcej film jest (jak zawsze) o zmutowanych ludziach, w których przejawia się kanibalizm, a doszli do tego lekarze, którzy zamknęli ich w szpitalu psychiatrycznym. Jednak udaje im się uciec. Po kilku latach do (już) opuszczonego szpitala trafia grupa młodych ludzi podczas ferii zimowych i ich jedynym marzeniem jest wrócić żywemu do domu.











Od kilku tygodni słucham ciągle piosenki Rihanny "We found love". Jest nieziemskaaaa!!!! :D



A to nowy singiel z nowej płyty! Jak się Wam podoba???

4 komentarze:

  1. dzięki :)
    jakbyś chciała coś zamowić to napisz do mnie ,to moze jakis rabacik ci zalatwie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne piosenki ;D
    Fajny masz tak wgl blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne, od razu napisze :)Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądałam tylko 1 część ale jakoś mi nie przypadła do gustu;)

    OdpowiedzUsuń