niedziela, 1 stycznia 2012

2012 ROZPOCZĘTY!!!!!

Praktycznie zawsze człowiek ma postanowienia noworoczne typu : schudnąć (to chyba najpopularniejsze), znaleźć miłość, lepiej się uczyć ... Ale jak to z ludźmi bywa, wielu się tego nie trzyma. Ja jestem normalną nastolatką, która odchudza się całe życie (HAHAHA!). I doszłam do wniosku, że ten rok musi być moim przełomowym i nie chcę powielać schematów z poprzednich lat bądź innych ludzi. Jestem zdeterminowana by zmienić swoje życie. Chcę w końcu dojść do tego kto jest moim prawdziwym przyjacielem, bo jak wiadomo fałszywych jest wielu, chcę abym za rok o tej porze mogła powiedzieć "Jestem zadowolona z roku który minął, wierze, że wykorzystałam go w 100%" :). Ale czy mi się uda? Tego nikt nie wie, ale wiem , że jeśli będę dążyła do wyznaczonych celów i trzymała się tego to mogę osiągnąć wiele, bo to tylko zależy ode mnie. Każda podjęta decyzja jest tylko i wyłącznie moim wyborem a nie kogoś innego, nie można kierować się w życiu zdaniem osób trzecich, chyba, że jest to bliska osoba i wiemy ,ze chce dla nas jak najlepiej, to wtedy warto wziąć ich zdanie pod uwagę! :)

Trzymam kciuki za Was i Wasze postanowienia, niech ten rok będzie cudowny, wypełniony radością i miłością, a uśmiech niech gości na Waszych twarzach w każdej minucie życia!!

4 komentarze: