wtorek, 7 lutego 2012

JULA

Dzisiaj wchodząc na youtube , obejrzałam teledysk JULII , tej od internetowego hitu "Zostań" ft. Tłoku.
I od razu , przez tę piosenkę przypomniały mi sie czasy gimnazjum...
Ajj jak bym chciała do nich wrócić, choć na jeden dzień.
Gdy sobie przypominam co się działo, jaka panowała w szkole atmosfera, kogo poznałam, kogo znienawidziłam, różne dziwne i śmieszne sytuacje to aż łezka w oku się kręci, że to juz nie wróci , bo to tylko wspomnienia ;)
Co jak co, ale czasy gimnazjum były dla mnie najlepsze, bo w koncu tam "dojrzewałam"...
Wszystko co robiłam pierwszy raz działo sie właśnie na przełomie tych trzech lat.

Piosenka "Zostań" , ach ta pamiętna piosenka :))

A tutaj teledysk Julii, w końcu wiem jak wyglada! Bo zawsze się zastanawiałam kim ona jest i właśnie jak wygląda.
zresztą jak oni wszyscy :p

1 komentarz: