piątek, 8 kwietnia 2011

Pierwsze kroki w blogowaniu :)

Tak naprawdę to dopiero mój pierwszy, poważniejszy blog także mogę jeszcze się nie łapać o co tu chodzi, o czym pisać. Muszę dużo się nauczyć jak ładnie zrobić wygląd bloga :). Nie wiem o czym dokładnie chcę pisać, dlatego wkleję teraz kilka zdjęć największej bloggerki w Polsce :)

HONORATA SKARBEK HONEY (pewnie ją kojarzycie :) )



















Dużo osób w internecie pisze o niej okropne rzeczy, a tak naprawdę to nie wiem dlaczego. Ja lubię gdy ludzie spełniają swoje marzenia, robią to co lubią, gdy w ich życiu gości radość i szczęście. Nikomu niczego nie zazdroszczę - może to dlatego nie czuję zawiści do Honey. I cieszę się, ze zostałam tak wychowana. Czuję, wiem, że mam fajne życie :) Staram się spełnić każde moje najskrytsze marzenie, robię to co uważam za słuszne. A Honoracie życzę dużo szczęścia i sukcesów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz