wtorek, 15 listopada 2011

news, news, news

Kendall Jenner i Kylie Jenner pojawiły się na premierze kolejnej części sagi "Zmierzch". Wyglądały naprawdę ślicznie, Kendall zabiła mnie swoją piękną fryzurą natomiast Kylie miała cudowną sukienkę ;)








Pamiętacie może Rebbecę Black ,która nagrała najgorszą piosenkę i teledysk w historii muzyki (czy jakoś tak)?? Otóż, wydała kolejną piosenkę, na razie jest to utwór audio. Uważam, ze piosenka rózni się od poprzedniej, tylko nie wiem czy to zasługa jej czy producentów, którzy tak udoskonalili jej głos.
Co sądzicie o tej piosence?



Wracając do premiery "Zmierzchu" pokażę Wam kto jeszcze tam wpadł :

                                                    Robert Pattinson i Kristen Stewart
                                                             
                                                                    Taylor Lautner


                                                                    Casey LaBow


                                                                Kiernan Shipka
                                                                  


                                                                  Ashley Greene


                                                              Jackson Rathbone

                                                              Willow Smith

A tutaj tej małej piosenkareczki występ w X-Factor. Uważam, że mała miażdży :D Głos ma nieziemski na żywo, mega jest :)




Uwielbiam Rihanne i z tego względu będzie pojawiała się bardzo często w moich postach ;) Pokażę Wam teraz zdjęcia, które prawdopodobnie będą promować jej nowy album!!!!







I kolejny singiel, który nosi nazwę taką samą jak jej płyta, pojawia się w nim gościnnie Jay-Z!!!!!






A teraz mam pytanie do Was: Podobają Wam się takie notki jakie pisze? Czy może chcecie abym napisała jakieś info o kimś kto Was bardziej interesuje? Wszystkie sugestie piszcie mi pod notką :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuje za te słowa. Dodały mi otuchy i chyba zrobię to na co mam ochotę, bo przecież co mnie inni obchodzą Ja mam swoje życie, a Oni swoje i niech zajmą się nim. :) jeszcze raz dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję i zapraszam do mnie do obserwatorów:)
    www.i-like-marzenia.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie siostry wyglądały prześlicznie! :) Rihanna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne Rihanna ma te zdjęcia :) Ogółem fajnie prowadzisz bloga. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. te sukienki *_* <3

    zapraszam do obserwowania mojego bloga :P

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń