czwartek, 11 sierpnia 2011

MY COME BACK AGAIN + PIOSENKI

I znowu stało się to, że zaniedbałam mojego bloga życia haha. Mam nadzieję, że to juz się nie powtórzy ;)
We Włoszech bylo wspaniale, a Rimini i trzypiętrowa dyskoteka Carnaby jest niesamowita! Poznałam tam fajnych chłopaków, a jakich przystojnych! No szok!

SAN MARINO








CHCIALAM WAM JESZCZE POKAZAĆ ZDJĘCIA Z SAMEGO RIMINI ORAZ WENECJI ALE NIE WIEM DLACZEGO, A NIE MOGĘ ICH ODTWORZYĆ. NO CÓŻ... MAM NADZIEJĘ, ZE NIEDŁUGO UDA MI SIĘ TO OGARNĄĆ ;)

A teraz kilka piosenek , które ostatnio przypadły mi do gustu.

VIDEO - ŚRODA CZWARTEK

Na ogół nie slucham polskich piosenek, ale ta nadzwyczajnie przypadła mi do gustu, ma coś w sobie ;P


PITBULL FT MARC ANTHONY - RAIN OVER ME

To jest totalny szok! Kocham tę piosenkę za wszystko , teledysk nieziemski, sam Marc wygląda tu zabójczo, Pitbull jak Pitbull - łysinka króluje.


BRITNEY SPEARS - I WANNA GO

Niby mega zremixowana, Brit głos jak nie jej, ale do tańczenia się nadaje, a jeszcze bardziej po alkoholu :D


HONEY - RUNAWAY

Piosenka polskiej wokalistki, która w ogóle nie brzmi jakby śpiewała ją polka -MAGIA.


JORDIN SPARKS - SOS (let the music play)

Tak samo jak w przypadku piosenki Britney - :D



RIHANNA - FADING

Ojj to mój przebój! Jak ja uwielbiam jej głos, a w tej piosence jest nieziemski;)


BEYONCE - BEST THING I NEVER HAD

Spokojna, ale z lekkim pazurkiem, własnie takie uwielbiam. I strasznie pasują mi do tych wakacji.

1 komentarz: