Wystąpił błąd w tym gadżecie.

piątek, 17 czerwca 2011

Ewa Farna / Lady Gaga / Katy Perry / Chris Brown

Notkę wcześniej pisałam o Ewie i pewna osoba w komentarzu poprosiła mnie o video z DDTvn, gdy Farna śpiewa piosenkę po angielsku.
Oto ona:

Jeszcze znalazłam kilka jej występów podczas których śpiewa piosenki m.in. Rihanny i Katy Perry.


Katy Perry niedawno nagrała nowy teledysk do "LAST FRIDAY NIGHT" do którego zaprosiła Rebbecę Black. Jak dla mnie nowa odsłona Katy jest mega, a do tego z dużym poczuciem humoru a piosenkarka udowadnia, że nie zawsze w klipach trzeba wyglądać zjawiskowo ;) A ona w takiej charakteryzacji i tak jest ładna.


Następna z nowym teledyskiem to Lady Gaga do piosenki The Edge of glory. Sam klip nie jest przepełniony tancerzami, zbytnią charakteryzacją jak to zawsze bywało, teraz nasze oczy cieszy wyłącznie Gaga :) Moim zdaniem taka odmiana wyszła jej na dobre, bo udowodniła, że aby zrobić coś dobrego wystarczy tylko ona.



Za to Chris Brown, który powraca do show-biznesu postanowił do nowej piosenki zaprosić Justina Biebera, który również wystąpił w teledysku. Mi osobiście teledysk bardzo się podoba jednak co do piosenki to jestem sceptycznie nastawiona.

środa, 15 czerwca 2011

Paris Jackson, Prince Jackson & Blanket Jackson

Cześć. W dzisiejszej notce dodam zdjęcia Paris, Prince i Blanket'a gdy byli mali, przed śmiercią Michaela.
I tutaj mam pytanie do Was : podobają Wam się tego typu notki? Jeśli tak to fajnie, bo w następnej pokażę Wam zdjęcia od 2009r. ;)

ps. - oczywiście nie będą ułożone chronologicznie.






































To jest tylko 10% tego co mam, ale przeciez nie będę dodawałam miliona zdjęć :D To wszystko znajduje sie na moim profilu MySpace, ale nawet nie wiem jaki jest jego adres xD

niedziela, 12 czerwca 2011

Ewa Farna & Kamil Bednarek

Cześć :)

Patrząc na wyczynania tych młodych osób mogę śmiało stwierdzić , że mają wieelki potencjał. Ewa przepięknie śpiewa co udowodnia w dzisiejszym programie DDTvn, naprawdę powaliło mnie jej wykonanie acapella, bodajże do piosenki Ushera - More  o ile dobrze skojarzyłam. A znając mnie może to być zupełnie inny utwór xD. Wydaje mi się, że Farna jest bardziej lubianą wokalistką ,np. od Dody, której "szokowanie" nie robi na nikim wrażenia.


Spójrzcie tylko jak ludzie bawią się podczas jej występu :) Umie poruszyć publicznością!









Ostatnie zdjęcie Farnej jest nieziemskie :)


A Kamil? Doszedł do finału "Mam talent", ale niestety nie wygrał, bo widzowie wolą poruszające historie małych dziewczynek ;). Jednak mimo, iż nie wygrał nie przeszkadza mu w robieniu wielkiej kariery.
Wyjechał wraz z zespołem do królestwa reggae, a oto owoc ich pobytu :







Ogólnie uważam, że dobrze, że na naszej scenie muzycznej są tak młode osoby, które podobają się publiczności bez "szokowania".
A Wy co o nich sądzicie?

piątek, 10 czerwca 2011

Jedynaki

Cześć :) Miło mi, że coraz więcej osób zagląda na mojego bloga. Ja w tygodniu nie mam zbytnio czasu by odwiedzić wszystkie Wasze blogi, ale już na szczęście kończy się szkoła, zaczynają się wakacje, więc będę tego czasu miała stanowczo więcej. Dzisiaj pisałam ostatnią klasówkę w tym roku szkolnym! Była z polskiego, z baroku. To chyba najnudniejsza epoka jaką do tej pory bliżej poznałam, może oprócz "Świętoszka", bo to była fajna lektura i milo mi się ją omawiało. Za to najbardziej, jak dotąd lubię epokę antyk mimo ich życiowego zacofania.

Dzisiaj w szkole osoby z klasy zrobili mi uwagi, że widać, iż jestem jedynaczką. Na pewnej lekcji rozmawialiśmy tak po prostu z nauczycielem, o wszystkim. A ja powiedziałam, że nigdy nie miałam kary, no może raz ale to na dwie godziny. Na co jedna dziewczyna, że widać to po mnie, więc ja nie pozostałam dłużna i cisnęłam w jej kierunku ripostę i się zamknęła. Natomiast inna powiedziała, że jedynaki tak mają. No sorry, ale ja jestem bardzo uprzejmą osobą i wcale nie widać po mnie, że nie mam rodzeństwa. Może i cała uwaga rodziny była skupiona na mnie, ale rodzice umieli mnie dobrze wychować, a oni mi po prostu muszą czegoś zazdrościć, bo normalnie ludzie tak się nie zachowują, prawda? :) Ale ja szczerze mam to gdzieś co o mnie sądzą, bo mam osoby które mnie znają bardzo dobrze, bo np. znamy się od 11 lat, więc ... hehe.

Uwielbiam Madonnę! A jej koncerty to istna magia. Bardzo podoba mi się piosenka "La isla bonita" w nowej aranżacji, którą wykonywała podczas swojej trasy.

Podoba Wam się? :)

Jak spędzacie dzisiejszy dzień? Ja idę na imprezę i mam nadzieję, ze wybawię się za wszystkie czasy! W końcu luuuzy i nie będę uzalezniona od szkoły :D

środa, 8 czerwca 2011

Buty, sukienki, spodenki itp ;)

Raczej jak każda dziewczyna uwielbiam ciuchy. Kupowanie sprawia mi niezłą frajdę, po prostu to kocham :D Dlatego obejrzałam teraz kilka stron, gdzie są zamieszczone zdjęcia ciuchów z letnich kolekcji i wybrałam coś dla siebie. I mam nadzieję, że w szybkim czasie to będę miała :)





















Jak można zauważyc, wybrałam wiele par butów, bo ja po prostu uwielbiam tę część garderoby.
Do tych spodni, pod szortami dżinsowymi nieziemsko będzie pasowała bluzka z koronki, ale nie tej co byla modna na jesien/zima 2010, tylko taka co nie wygląda, ze więcej odkrywa niż zakrywa :D