poniedziałek, 11 lipca 2011

Włochy & opowiadania

Cześć Wszystkim :)
W piątek wyjeżdżam do Włoch na 10 dni. Jest to kolonia na którą jadę z moją koleżanką oraz jej chłopakiem i tak się zastanawiam jak to będzie... Bo ok, może i jestem osobą która szybko nawiązuje kontakty, ale obawiam się, że nie poznam tam nikogo w miare w porządku. A kolejnym nurtującym mnie 'problemem' jest to, kto usiądzie do mnie w autokarze. Może to wydawać się śmieszne, ale nie chcę by ta osoba była dużo ode mnie młodsza czy taka która nie przypadnie mi do gustu i po prostu nie będziemy się dogadywać. Nie rozumiem dlaczego mam takie myśli, ale dokładnie tak mi się wydaje!

Kiedyś, gdy na zespół Tokio Hotel była międzynarodowa faza, wiele dziewczyn pisało o nich opowiadania, które zostawały publikowane na onecie. I tak się zastanawiam czy ktoś, kto odwiedza mój blog nalezy do tamtej grupy dziewczyn? Bo ja tak :D Zaczęłam pisać swoje pierwsze opowiadanie gdy miałam ok 13, 12 lat. Na pewno nie było pisane 'poetycko' ale zapewne było śmieszne, a wywnioskowałam to po tym jak udało mi się odzyskać dwa odcinki. Nawet teraz mam coś naskrobane na tamtej witrynie, ale tak ... na jednym blogu mam opowiadanie które ma chyba z 16 odcinków i nie jest dokończone a zaczęłam pisać następne, z którego opublikowałam 4 odcinki a 5 mam na laptopie. I doszłam do wniosku, że w te wakacje dokończę tamte pisać, jak myślicie? A będę odcinki publikowała w roku szkolnym. Choć sama w to wątpię to wolę mieć nadzieję !! :D haha


Pozdrawiam, buziaki :))

4 komentarze:

  1. Kocham włochy i zyczę miłego pobytu ;D
    JESLI CHCESZ MOŻEMY SIĘ POOBSERWOWAĆ, BEDZIE MI MIŁO :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh. Ja nigdy nie publikowałam swoich opowiadań, ale cos tam skrobałam w notatniku. Raczej należe to tej grupy wiernie czytających, do tej pory mimo, że mam juz duzy dystans do zespołu uwielbiam czytac ff ;)
    Miłego pobytu we Włoszech.

    OdpowiedzUsuń
  3. O chciałabym pojechać do włoch : )
    Jak jechałam na pierwszą kolonie też miałam takie obawy ,ale koleżanki same do mnie zagadały i do tej pory utrzymujemy kontakt nie martw się bedzię ok :)
    Zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli lubisz pisać, nie musisz pisać takich długich opowiadań i tylko o jednej rzeczy. Możesz spróbować tez pisać wiersze, może masz do tego talent? Warto się przekonać. ; )

    OdpowiedzUsuń