środa, 8 czerwca 2011

Buty, sukienki, spodenki itp ;)

Raczej jak każda dziewczyna uwielbiam ciuchy. Kupowanie sprawia mi niezłą frajdę, po prostu to kocham :D Dlatego obejrzałam teraz kilka stron, gdzie są zamieszczone zdjęcia ciuchów z letnich kolekcji i wybrałam coś dla siebie. I mam nadzieję, że w szybkim czasie to będę miała :)





















Jak można zauważyc, wybrałam wiele par butów, bo ja po prostu uwielbiam tę część garderoby.
Do tych spodni, pod szortami dżinsowymi nieziemsko będzie pasowała bluzka z koronki, ale nie tej co byla modna na jesien/zima 2010, tylko taka co nie wygląda, ze więcej odkrywa niż zakrywa :D

4 komentarze:

  1. no pewnie, najwazniejsze zeby maturke dobrze zdac. Ja tez mam d osiebie żal bo troche sie nie uczylam w tym roku, a moze po prostu dlatego, że druga klasa najtrudnoiejsza? już sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, te pierwsze buty i te dżinsowe szorty są mega <3
    chyba wszystkie dziewczyny lubią zakupy, nie znam takiej, która by nie lubiła... ja osobiście mogłabym mieszkać w centrum handlowym, gdyby nie ograniczały mnie pieniądze :P
    dodaję do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ciuszki!

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, pomysłowy ;),
    Bardzo bym prosiła abyś dodała mój blog do obserwowanych, ja także to uczynię z twoim blogiem.
    Pozdrawiam.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń